reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Jonák

Martin Jonák

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent fyziky a filozofie, žijúci v zahraničí. Zoznam autorových rubrík:  ReflexieSKonferencia

reklama

Reflexie

Život Je Boj

Martin Jonák

Život Je Boj

spieva nielen Kontrafakt... boj na krátke trate....venované I.K.

  • 16. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 799x
  • 0
Čo nás robí šťastnými...

Martin Jonák

Čo nás robí šťastnými...

Na prvý pohľad, si poviete, úplne obyčajná otázka. Takých a jej podobných možno denne počuť stovky, ba až tisíce.

  • 31. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
SLEPÝ?

Martin Jonák

SLEPÝ?

či som bol, posúďte sami

  • 29. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Človek túžiaci po niečom peknom...

Martin Jonák

Človek túžiaci po niečom peknom...

Jeseň začala pomaly panovať v krajine. Pršalo. Bolo mu zima a bol premoknutý.

  • 23. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Štýl, čo vládne svetu...

Martin Jonák

Štýl, čo vládne svetu...

Tento článok má byť mojou reakciou na súčasný stav spoločnosti, najmä medzi mladými ľudmi. Vopred sa ospravedlňujem všetkým, ktorých sa nejakým spôsobom dotýkajú použité slová. Mojím cieľom bolo len dosiahnutie väčšej autentickosti.

  • 19. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
Keď smrť...

Martin Jonák

Keď smrť...

...má svoj deň a zo života odíde niekto, koho strata je neprekonateľná... venované A.R.

  • 10. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
TY A SPOMIENKA

Martin Jonák

TY A SPOMIENKA

  • 26. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 738x
  • 0
S Tebou - bez Teba?

Martin Jonák

S Tebou - bez Teba?

Žeby svetlo? Hádam tma, Vo mne vládne, Keď som bez Teba, Keď hviezda moja k zemi padne.

  • 18. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 715x
  • 0
Slza

Martin Jonák

Slza

...

  • 10. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 722x
  • 0
Názov: Smútok

Martin Jonák

Názov: Smútok

  • 5. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Moja prvá básnická tvorba

Martin Jonák

Moja prvá básnická tvorba

Tak toto je moja z prvých básničiek a zároveň moja prvá tvorba uverejnená na blogu, tak ak sa Vámto príliš nepáči, tak mi to dajte na vedomie takou slušnejšou formou, vravím, som tu ešte nováčik. Ak by sa Vám to náhodou páčilo, tak by ma to veľmi potešilo, hoci neočakávam veľký úspech na prvý krát... Tak pustite sa do čítania, nezaberie to veľa, hádam len minútku-dve...

  • 9. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 811x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu